Studerende

Vores arbejde med Pædagogstuderende

Vangede Fritidscenter er stolte af vores samarbejde med pædagogstuderende, der søger at forberede sig til en karriere inden for pædagogik og socialt arbejde. Vi tror på, at fremtidens pædagoger skal have adgang til praktisk erfaring og værdifuld mentorstøtte for at lykkes i deres uddannelse og karriere.

Vores center fungerer som en læringsplatform, hvor pædagogstuderende får mulighed for at anvende deres teoretiske viden i en praktisk kontekst. Vi tilbyder et miljø, hvor de kan udvikle deres færdigheder inden for observation, planlægning og implementering af pædagogiske aktiviteter, alt sammen under tilsyn af erfarne fagfolk.

Som samarbejdspartner med Københavns Professionshøjskole tager vi deres forventninger til pædagogisk uddannelse alvorligt. Vi arbejder målrettet på at sikre, at vores samarbejde giver de studerende mulighed for at opfylde de krav og standarder, der er fastlagt af professionshøjskolen. Dette inkluderer at tilbyde en inkluderende og mangfoldig læringsoplevelse samt at understøtte de studerendes faglige og personlige udvikling.

Vi glæder os over at være en del af pædagogstuderendes rejse mod at blive kompetente og engagerede pædagoger, der er rustet til at arbejde med børn og unge i en stadigt skiftende verden.

Nedenfor kan du finde vores 3 kompetence vejledninger for studerende

Den studerendes plan for 1. praktik